Emely-en-Baruch.reismee.nl

Nog 7 dagen

Koffer nummer 3 is nu ook zo goed als ingepakt!Potten vaseline, shampoo, kleren, tandenborstels, kleurtjes, kleurboeken, de Ark van Noach, Engelse Bijbels en ja zelfs Bijbels in Swahili! Wat een spullen, iedereen die daarin zijn of haar bijdrage geleverd heeft, DANK JULLIE WEL! We kunnen het niet vaak genoeg zeggen, samen sterk!

Baruch heeft inmiddels ook zijn eigen paspoort, en ook de medische paspoorten liggen gereed, een tasje voor om mijn nek met daarin de belangrijkste documenten leek mij het handigst, want stel je het maar is voor.... allebei een rugtas en ieder 50 kilo bagage, zien jullie ons al gaan?

Nu nog de laatste dingentjes voor ons zelf inpakken, zonnebrand, slippers, zonnebrillen, medicijnen ook wel handig voor als we daar misschien onverwachts enorme buikkrampen gaan krijgen... ik ben er niet zo goed in want hier is de medicijnkast leeg... mochten er nog mensen tips hebben??? Graag!

Voor vandaag weer even genoeg en tijd voor weer wat aktie!

Tante Janneke

Lieve dappere Emely, sterkte met alles. Ik zal oom G. ook nog even vragen voor tips. xxx

Cornellie

Ha Emely en Baruch,

Wat leuk dat we jullie op afstand kunnen volgen! We willen graag op de hoogte blijven! Veel succes met de laatste voorbereidingen.

Sytske

owh... lieverd heb een hele mooie medicijnkast: Lees: Joh 14: 12, 13, 14 Echt de BESTE medicijnkast ;) Wat goed ben je bezig... heerlijk om mee te mogen lezen, ontdek deze blog vandaag pas ;)