Emely-en-Baruch.reismee.nl

Nog 6 dagen

Op het moment dat ik dit verhaaltje schrijf, ben ik op mijn werk... de kinderen van de groep leven bijzonder mee en allemaal zo op hun eigen manier, vanmiddag hebben we de laatste aankopen van het opgehaalde geld gekocht in de speelgoed winkel, allerlei benodigdheden voor knutselen, schrijven en kleurenhebben de kinderen uitgezocht,ook hebben we het spelletje uno gekocht... bij tijden zeer favoriet hier, gelukkig kent Baruch de spelregels goed, dus Boeg... dit is jouw missie voor in Kebene vriend!

Even checken; hebben alle kinderen een nieuw stelletje ondergoed?

De kinderen hier zijn best bezorgd want hoe moet dat dan straks juf, als niemand u komt halen.... en als u een gorilla tegenkomt.... of als het donker is en u bent de weg kwijt!! Ik heb tegen de kinderen gezegd.... gelukkig hoeven Baruch en ik niet alleen ... dat begrepen ze volkomen!!

En zo is het ook, in dat vertrouwen mogen we in biddend opzien deze reis gaan maken!

Want zoals ik al eerder aangegeven heb op de vorige weblog, wat moeten en kunnen we zonder ZIJN hulp!

Reacties

Reacties

Carolien S

Mooi verwoord Eem. Zo is het!!

Emely

Deze GROTE meiden hebben een geweldige inzet getoont!!
Bedankt lieve meiden!!

Sytske

Je bent zoooo goed bezig... niet alleen ontzettend Kebene aan het zegenen, maar ook de kids in Werkendam! Wat een zegen voor hen dat ze zo mee mogen leven!!! Dankjewel Eem! En ik wens je écht meer dan je uberhaupt kan verwachten!!!

ellen

dankjewel ! maar het was heel leuk om te doen !
nou maar hopen dat de kinderen het ondergoed passen ! ik hoop dat ik dit soort dingen vaker kan doen voor hun ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!