Emely-en-Baruch.reismee.nl

Nog 1 dag

Inmiddels beste lezers, is het nog 1 dag... gisteren was het hectisch...

maar alle koffers zijn nu gepakt en gewogen en staan klaar voor vertrek! Gisteren zijn we begonnen met het slikken van malarone, Baruch had binnen 5 minuten al pijn in z'n buik, maar dat dacht hij meer, dan dat het werkelijk zo was! (Z'n mama had de bijsluiter en de bijverschijnselen iets te hardop gelezen ;) )Zo af en toe druppelt er iemand binnen voor een knuffel of een dikke kuz, (Anne-Ruth, geen zorgen!) mooie kaarten met veel goede wensen komen ons toe, het verwondert mij, en ik kan alleen maar zeggen; wat is GOD goed voor ons! Mijn vader mailde ons nog en wees ons op Fil. 4, waarin staat, weest in geen ding bezorgd, maar laat uw begeerten in alles door bidden en smeken bekend worden bij God...er ligt dus voor de mens een taak!

Reacties

Reacties

remco

ik hoop dat de heere je zult sparen

groetjes remco

Carolien S

Hoop je bij judo een dikke hug te geven!!

Emely

Dank je wel Lieve Remco!!
Ik ben zo blij dat jij zo meeleeft!!

Vanmiddag geen Judo Carolien.... maar ik voel de HUG!!

tante Janneke

Heel veel sterkte én plezier, lieve Emely,
en Baruch, een hele dikke pakkerd van tante Janneke!
Ook de achterblijvers Lourens en Hugo sterkte hoor!

Conny Verhoeve

Lieve Eem, en Baruch,

Het is bijna zover!! Met heel veel voorbereidingen vangen jullie de grote reis aan, en gaan jullie heel mooi en hopelijk dankbaar werk doen.
Ik heb het laatste ge volgt via de link die je ons mailde.
Dat is zeker waar, als de Heere er in mee komt, wordt jullie werk gezegend.
Jullie zullen veel indrukken en ervaringen opdoen. Zal best spannend zijn, maar weet zeker dat je er met een gevoel vandaan gaat dat het goed is wat jullie in de achterliggende periode gedaan hebben.

Van de vrouw waar ik werk ( die zijn in Uganda geweest) oa in een weeshuis, ze zei, je weet met je tranen geen raad.
Daar zullen jullie zeker ook mee te maken krijgen.
Wij wensen jullie heel veel sterkte, kracht en wijsheid toe. Ook gezondheid om te helpen en daar alles te doen wat in jullie planning is. En ook heel goede vlucht!! Erg lang, maar Buch die redt dat wel.
Eemp we denken aan jullie. Als je terug bent wil ik je weer snel voelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heel veel liefs en bovenal Gods nabijheid. Aan Zijn zegen is alles gelegen.

Een knuffel van Peet, Con en de boys

Dag lieve vriendin. dag Boegie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!