Emely-en-Baruch.reismee.nl

Vandaag 19 Oktober, het is zo ver!

Het is zo ver... vanmiddag rond half 4 hopen wij te vertrekken richting Amsterdam! En... mijn telefoon blijft thuis!!! We zullen enorm ons best doen om elke dag een stukje op de reis mee weblog te plaatsen, jullie reacties zijn ook meer dan WELKOM!!

Heel graag wil ik vanaf deze plaats alle vriendinnen die deelgenomen hebben in het comité 'Vrouwen in Aktie' heel erg bedanken, zonder jullie was het prachtige bedrag van om en nabij de 9000 euro niet tot stand gekomen! Heel erg bedankt! We zullen alle kindertjes in Kebene jullie kadootjes overhandigen, we kunnen niet wachten op hun reactie! Ook zullen we de knuffels overbrengen, geen probleem! Verder alle mensen die op wat voor manier ook hun bijdrage geleverd hebben, hartelijk dank! Vooral mijn lieve Deetje, ze maakte een hele mooie tekening waarop staat, 'je kunt nog bekird worden ' zo is het Rhodé! Zegen anderen maar ook mij! Ook wil ik graag Arianne Dorst en Pasci Princen bedanken, bedankt Arianne en Pasci dat we een kijkje mogen gaan nemen in 'jullie' Afrika wereld! Lieve Family en vrienden, het voelt heel apart, het zal door de afstand zijn die ons zal scheiden! Maar we gaan op moed!

Veel liefs en hopelijk tot morgenavond!!

Hele dikke knuffels van mij en de groetjes van BOEG!

Reacties

Reacties

Mama Emely

Natuurlijk hebben we Lourens ( papa ) en Hugo ook bedankt, dat wij mogen gaan ;) Bedankt mannen!
Veel succes met het huishouden, maar dat komt vast en zeker goed!

Carolien S

Lieve Emely en Baruch.

We wensen jullie een hele goede reis onder Gods zegen.
Geniet ervan!!

Liefs Carolien

Elienne

Lieve Eem en Boeg!
Een hele goede reis en "een behoudenden aankomst":)
Geniet er ook van en zet al de indrukken op je harde schijf en wis ze niet voor ons!!
Liefs Elienne

Elienne

Sorry behouden aankomst, dat andere was weer iets te overdreven...

Eve Huige

Je bent een kanjer schat! Fijne reis voor je en Baruch. Heel veel liefs van ons XXX

Niels Hoogendoorn

Juf Emely!
Ik zal met u mee reizen hoor :)
In ieder geval wens ik u een goede reis toe en hoop ik dat u snel een berichtje plaatst over de eerste indruk.

Ik zal aan u denken :p

Xx niels

Papa Pasci

SUCCES en geniet van het mooie Afrika, laat het op u afkomen en voel je THUIS bij de ganse Kebene Familie! Liefs vanuit Belgie, koud en kil. Groetjes Pasci

Rhode

wilt u baruch de groeten doen van rhode en de
familie natulek.en wilt u faith desmond en barak
elisabeth de groeten doen en ik wens julie heelen
fijnen vakantie kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss jes rhode

Dick Geuze

Hee tante en boeg!

een hele fijne en goede reis toegewenst!
ik ga zeker iedere dag ff op deze site kijken!!
heel veel succes daar!

kus

Jan en Jacobine

Hoi tante Eem, en Boeg!

Een hele fijne vakantie! En een goede reis!Geniet ervan! Wij gaan jullie zeker volgen op deze site!
God zegen voor de komende tijd!

Liefs, en een dikke kus!
Jan en Jacobine

ineke

Hele goede reis gewenst!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!