Emely-en-Baruch.reismee.nl

We zijn in Kenya! Nieuws van de dag: Donderdag 20 oktober

Jambo!!

We zijn er! Na een zeer voorspoedig reis zijn we vanmorgen om half 11 plaatselijke tijd geland in Mombasa!

Het afscheid voor Baruch was erg emotioneel, tegelijkertijd een ontlading van het lange er naar uit zien! We zijn opgehaald door een aardige keniaanse meneeer die klaar stond met het bordje, mevrouw Geuze ;) jammer genoeg ben ik vergeten er een foto van te maken, Zoals ik al zei de reis is prima verlopen, wel hebben we weinig geslapen dus dit stukje schrijven duurt al meer dan 5 minuten, haha! Het aanvragen van het visum verliep vlot, ik zei tegen de visum meneer we moeten onze volgende vlucht halen....... het ging heel rap, toen onze koffers ophalen en ...pfuuuu wat was/is het warm .... Rieke, wat het weer betreft zou jij hier wel aarden!
De vlucht naar Mombasa verliep ook prima, de reis met een busje van Mombasa naar Diani beach...... wat zal ik er van zeggen.... wat kan ik er van zeggen... wat..... ongelovelijke beelden gezien... wat een armoede wat een overlevingsdrang!!! Lieve kleine vriendjes en vriendinnetjes van tante Eem, ik heb zoveel kindjes gezien, kleine jongentjes langs de kant van een drukke weg om hout te zoeken voor het vuurtje waarop dan gekookt kan worden!!
Iedereen wil wel aan je verkopen, en we willen ook van iedereen wel wat kopen! Vanmiddag op het strand zagen we de echte Masai al.... kamelen op het strand, aapjes in de boom..... het is zoveel, even te veel, op het strand sprak ik een moeder, ze werkt hele dagen en een meisje van 12 past op haar kindje van 17 maanden!!! Morgen heb ik haar beloofd een tasje met wat spulletjes te geven, volgens mij Hannah past die kleine wel in jouw gegeven kleertjes, .... ik ga voor nu... we zijn blij en dankbaar dat we goed aangekomen zijn!
Voor nu veel liefs en tot snel!!!
Baruch en Emely

Reacties

Reacties

anne-ruth

leuk boeg heel veel plezier
zielig hoor al die kientjes
xxxxx mij

antoinette kuup

We hebben je reisverslag gelezen,en hebben veel aan jullie gedacht en wat fijn dat jullie reis zo voorspoedig is verlopen,wat hebben jullie al veel gezien na zo,n eerste dag!! We blijven lezen hoor!!
Liefs,

Rieke

Wat fijn dat jullie er zijn, geniet ervan en zorg maar goed voor de kientjes Boeg!
groetjes van ons

emelygeuze@hotmail.com

Hoi Riek,

Boeg was zo onder de indruk..... ik denk dat zn hartje wel huilde om al die kientjes!!! Je weet ook niet wat je ziet en waar je met je tranen naar toe moet... maar we houen het droog, we zweten ze wel uit.... pfuuu wat warm!!!We gaan zo met de matatu richting kebene, ik ben benieuwd of we de juiste persoon tegenkomen!

emelygeuze@hotmail.com

Lieve Kuupjes!
Het is zo overweldigend allemaal... mijn telefoon werkt hier niet.... dus het kontakt is via internet, nu ik alle berichtjes aan het beantwoorden ben .... gebeurt er wel wat met mij .....
We gaan nu zo naar Kebene!
Tot horens
Kwaheri Emely en Boeg

emelygeuze@hotmail.com

Jambo ANN,

Je weet niet wat je hier ziet jo.....
Mar de mesnen zijn zo sterk! Daar bedoel ik mee dat ze AlLEs proberen om ook maar aan een klein beetje geld te komen, we gaan nu zo de matatu in op weg naar KEBENE!! SPannend!!!
Dikke kuz voor iedereen
Kwaheri en een dikke kuz van tante EMely

jochem

hey boeg en emely
fijn dat jullie zijn aangekomen

zielig voor die kindjes

Lianne

Spannend in de matatu!
Op naar Kebene!!!
xxx

Danny

Goed om van jullie te horen Geuzen!

Succes vandaag met, en de groeten aan alle kientjes van KEBENE!

elienne

Hallo daar! wat fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. We hebben veel aan jullie gedacht. Doe de groeten aan al de kientjes daar!
XX

lourus-jan

super leuk is het daar ook nog tof. en hoe heeft boeg het naar zijn zin doe hem maar de groeten
xx

marlinde hart

hoi Emely en Baruch
fijn dat jullie er zijn
groetjes aan de kindjes van KEBENE!!!!!!
leuk dat we jullie zo kunnen volgen.
groetjes marlinde en de rest.

Emely Geuze

Jambo Hartjes!

Jaaaa we zijn er .. en wat een indrukken!!
Morgen hopen we Boeg zn verjaardag tie vieren in Kebene , de geit heeft gelukkig nog geen idee........
Groetjes aan iederen van BOeg en Emely

Emely Geuze

Lou jr,

Wat zou je een lol en plezier hebben met de grote boys die we nu al ontmoet hebben in Kebene... ze zijn gek op voetballen!!
Dikke kuz tante Eem

Emely Geuze

Hoi Danny

inderdaad ja lekker gezwommen, het is zoo warm, ik zag een masai hij verkocht speren, misschien krijg ik er 1 voor good price
doej

Emely Geuze

Hoi Lianne, we hadden nog wel tien tassen mee kunnen nemen, we hebben ook aan andere op ons pad al veel weggegeven!
Groetjes Eemly

Lianne

Hej Eem, vlg keer echt alle kartonnetjes eraf dan kan er nog meer in de tas ;)
Ik las het ja, indrukwekkend hoor! In ieder geval niet voor niets meegenomen alle spulletjes!!!
Nog 1 nachtje slapen en dan... Boegie jarig!!! :) XX

Danny

Haha, dat is leuk, past goed bij mijn sabel. Die moet ik nog eens ophangen ja, die staat boven te verstoffen.

Fijn dat de spulletjes daar zo veel goed doen!

Hannah Timmerman

Ha wereldreizigers...
Ik krijg de kriebels van je verhalen... wanneer gaat er weer een vliegtuig die kant op? Wat een indrukken hè? Je beseft je eigen rijkdom gelijk weer!
Mooi dat de kleertjes een bestemming krijgen, was ik ook niet ongerust in trouwens...
Veel succes hoor, en ook sterkte... want inderdaad, het doet wat met je!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!