Emely-en-Baruch.reismee.nl

Even voor de volledigheid...

Niet iedereen heeft het berichtje van gisterenmiddag op zijn scherm kunnen lezen, daarom is het onder het stukje van Baruch van gisteren gezet.

Het verslag van vandaag is onder het stukje van Baruch van vandaag gezet.

Nichtje Linda

Alvast voor Baruch; Gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een mooie dag van. XXX Linda.

Debora

Hee Eem en Baruch,

Super dat jullie veilig zijn aangekomen.
Geweldig om jullie indrukken te lezen, dat het heel bijzonder is dat jullie daar zijn besef je zo nog meer!
Ik hoop dat jullie morgen ook een hele fijne dag hebben, Boeg van harte gefeliciteerd alvast.
En we blijven jullie volgen.
Xxx

Cora

Hey!

Wij konden het ook niet lezen, fijn nu wel :)

Wat een indrukken zeg!! en wat leuk om zo mee te beleven... in hoeverre dat kan natuurlijk. Wat een leven hé die armoede etc. lijkt me erg om te zien....

Van harte gefeliciteerd Baruch!! met je tiende verjaardag!
Het zal best een bijzondere verjaardag zijn....

Groetjes vanuit de Ooststraat

Carolien S

Hey hoi.
Baruch gefeliciteerd met je verjaardag!!
Lees net je berichten. Klinkt bijzonder allemaal.
Heel mooi om te lezen wat je allemaal meemaakt.
Liefs Carolien

PA en Ma

Baruch van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag,
heb een fijne dag, dikke kus ,Opa en Oma.

Emely hoe maak je het in het warme land,veel contakten zeker.heb een goede Zondag.veel liefs Pa en Ma.

Carolien en WIlliam

Hoi Boeg en Emely
wij konden het gisteren ook niet lezen nu dus
wel, super hoor!
enne... Boeg een fijne verjaardag
Hartelijk Gefeliciteerd!!!
liefs Wim, Carolien, Rosita, Danina en Wiliam xxx

emely geuze

edankt voor jullie felicitaties en berichten... ja de armoede is echt schrijnend...... de weg naar kebene, je gaat dan eigenlijk een soort dorpje binnen is niet in woorde uit te drukken.... we kopen meestal aan het begin bij de plaatselijke groenteboer een flesje water voor 25 cent!! dan vervolgt onze weg langs krotjes.. veel stof veel zittende mensen aan het koken... veeeel kinderen spelen met... ja met een dopje van een flesje ... morgen hopen boeg en ik nog wat spulletjes in The village uit te delen.... we hebben gesprekken hier en daar, toch valt het me elke keer weer op dat er altijd nog hoop is bij deze mensen, ze zijn ook zo bijzonder aardig, we brabbelen wat in het swahili en maken veel vrienden!!!

emely geuze

Deb ... spreek je snel!!! xx

emely geuze

Cora wat zijn de meisen blij met de speldjes.. heel grappig om te zien hoe ze ze dragen!!! BEDANKT namen de kids!!

Bram En Ineke

wij werden er stil van ,de gevouwen handen op de foto
bij het eten.
Baruch een dikke knuffel van Oma en Opa.

Bram En Ineke

Veel liefs Ma enPa,worden er stil van,de gevouwen handen op de foto,
Knuffel voor Baruch