Emely-en-Baruch.reismee.nl

Hier zijn we weer...

Hier zijn we weer na 2 dagen afwezigheid. Gisteren had Baruch alle aandacht nodig; hij was niet zo lekker. Na een goede maaltijd, na 3 dagen en meer drinken, gaat het nu gelukkig weer beter met hem. Ik ben bijzonder trots op hem hoe hij omgaat met de situatie, want de indrukken zijn vooral voor hem ENORM!

De kerkdienst was uitermate bijzonder, we waren de enige blanken in een gemeente van rond de 300 mensen, het was een buitendienst, erg aangenaam, de dienst was in het swahilli en duurde 4 uur!!!!

Er was een enorme saamhorigheid. De verzen uit psalm 87 kwamen enorm naar boven, de Filistijn de Tyrier de Moren, zijn binnen u, o Godsstad, voortgebracht...

De kinderen konden vooral niet van de blonde BARUCH afblijven! Duurde wel lang hoor mam ;)
Morgen hoop ik een uitgebreider verslag te doen!

Veel liefs van ons!

Danny

Oeh die arme Boeg, ziek op zijn verjaardag! Snel beter worden hoor, eet af en toe maar lekker frietjes :)

4 uur dienst in een onbekende taal? Dat is echt lang, ik neem tenminste aan dat je er niets van kon volgen. Wel een mooie ervaring denk ik!

Inge

Leuk om al je verhalen te lezen Lien! XX

Carolien S

Nou het klinkt allemaal indrukwekkend! Jammer dat Baruch ziek is (geweest) Hopen dat hij snel helemaal de oude is.
Geniet samen van deze bijzondere ervaring.
Liefs en dikke knuffel voor jullie!

Carolien S

joanne

Ha tante eem en boeg,

Het klink allemaal indrukwekkend zeg..
Leuk om al je verhalen te lezen, geniet er van.

Liefs Joanne

he
hoe gaat het met boeg
is die al beroemd tussen al donkere

groetjes

Sharon

Hey vrouwke en boeg,

Aaaah ziek op zijn verjaardag. Nog gefeliciteerd met je zoon.
Enjoy it there :-)

Groetjes uit Rotterdam

elienne

Hallo daar! elke keer weer benieuwd wat voor verhaal er nu weer staat. We leven mee! enne jammer voor jullie allemaal dat Arianne niet kan komen. Zoals Lianne schreef: er zijn heel veel mensen voor wie we moeten bidden!
XX Elienne

Hans Heijstek

Jambo Emely en Buruch,
Wat fijn dat de reis voorspoedig is verlopen. Kerkdiensten daar geven wel inspiratie vind je niet? Het enthousiasme bruist de pan uit.
We wensen jullie een fijne tijd daar.
Hart. groet

anne-ruth

heey boeg

ziek op je verjaardag jammer
ik denk aan jullie
-x- anne-ruth

conny

We denken elke dag aan jullie. Maar alleen uit verhalen is het maar moeilijk om er een voorstelling van te krijgen.
Succes!!! En Boeg laat ze maar veel naar je kijken al die zwartjes. Het mooie kijken ze er toch niet van af!!
Liefs en wees bewust van elke minuut. Want het is zo weer om.
Peet, con en jongens

Eline

Ha Emely en Baruch,

Wat leuk dat jullie het naar jullie zin hebben daar..
Wel Jammer dat je ziek bent/geweest Baruch, Maar geniet er nu lekker van,
Ik probeer elke dag even te kijken wat jullie hebben gedaan. Erg leuk zo`n blog. VEEL PLEZIER VERDER

Groetjes ELine

Jambo Meneer Heijstek

Dat geven ze! heel bijzonder om meegemaakt te hebben, en eer lijk gezegd, ik hou er wel van!
Groeten Emely

emely geuze

Hoi Jochem... Het gaat nu goed met Boeg, en ja hij is wel een bezienswaardigheid....... soms ben ik dat wel beu hoor mam ze zitten maar aan me ;) ze vinden Baruch zijn sproeten ook zo leuk!!
Groetjes He!!

hoi
fijn dat het weer goed gaat
grapig van je sproeten

emely geuze

Boeg heeft wat leuks voor je gekocht Jochem!!
Groetjes van Baruch!! Jamboooooooooooooo

oe dat word spannend

jambo

emely geuze

Kleine SOmba is overigens mijn nieuwe liefde en aangezien hij GEK is op blanke vrouwen zijn we rond... hij is niet van mijn zijde af te wijken... het is een heerlijk lief klein mannetje!!!

Lianne

Haha die Somba!! Leuk hoor, wel fijn voor je dat je daar ook een aanbidder hebt al istie dan een beetje klein ;)

grappig van dat mannetje