Emely-en-Baruch.reismee.nl

28 oktober

Jambo, onze laatste kledingstukken zijn vanavond afgegeven, eigenlijk wou de persoon in kwestie ook nog wel mijn bijpassende legging, maar om nou met bijna niks aan terug te lopen, nee dat ging net te ver!!
De koffers zijn dus bijna leeg en inmiddels weer gevuld met Keniaanse souvenirs! Vanmiddag hebben Baruch en ik als afscheid het verhaal van de Ark van Noach verteld. Baruch gebruikte de playmobiel ark en ik vertelde het verhaal. De kinderen waren vol aandacht, we hebben samen gebeden en gedankt, toen de KinderBijbel in het Engels gegeven en toen het afscheid... We hebben ons allemaal groot gehouden, kleine Somba was wel erg verdrietig hij huilde en wou zo graag mee in het busje... gelukkig zijn er hele goede mensen in Kebene die voor hem zorgen!

Vanmiddag hebben we eten gekocht in een dorpje op de markt voor Kebene. We werden overvallen door veel vragende mensen, voor sommige hebben we wat maïsmeel gekocht... Daarna afscheid genomen van Milly en toen zijn we naar Kebene gegaan.

Vannacht worden we om 2 uur opgehaald om te beginnen aan onze terugreis. We hopen zaterdag om 4 uur ‘s middags te landen in Amsterdam!
We zijn een ervaring rijker en konden het absoluut niet zonder de hulp van Hem die ons lief is!

Lianne

Mooi gezegd die laatste zin!
Een hele goede reis toegewenst Emely en Baruch!!!
xxx

Bram en Ineke

Een heel goede reis,we zien naar jullie uit.

God zegen je, !! Baruch een knuffel van Oma en Opa

ebbersroepert@filternet.nl

Heb genoten van je mooie maar ook indrukwekkende verhalen.
Wat een armoede tegenover zoveel weelde waarin wij leven....
We wensen jullie een goede thuisreis toe een een behouden aankomst.
Liefs je nicht Paula.

Josephine

Pffff om 2 uur opgehaald; succes hoor! ;)
Hele goede terug reis gewenst. En bedankt voor alle mooie verhalen tot nu toe. En Boeg: jij bent echt een hele stoere man. Zo knap van je, wat je daar allemaal gedaan hebt (en in die hitte)! Je lijkt op je te leuke moeder!
xxxxx

jochem

hele fijne reis terug ben blij dat jullie weer terug komen vond de verhalen heel mooi

Jolanda

Hee lieverds!
Wow wat een verhalen! Wordt er stil van.
Hele goede terugreis toegewenst!
Blessings! Kuzz

Diane

Lieve Eem en Boeg,
Het afscheid was wel pittig zo te horen
Kleine Somba lieffff
Ik ben weer blij dat jullie richting huis komen :))
Het was heel bijzonder om jullie verhalen te lezen.
Wij wensen jullie een goede reis , behouden
thuiskomst en Gods onmisbare hulp
Heel veel knuffels en liefs van de vertontjes

Cora

Fijn om zo met jullie te kunnen meelezen/beleven (klein beetje dan;) wat een ervaring! En afscheid nemen doet pijn....

Een hele goede reis gewenst!!

Sterkte straks met acclimatiseren...

Groetjes van ons allemaal

Carolien K

Een hele goede reis!

xxx
ennee... Boeg de groetjes van William

Sharon&Lemuel en de kids

Hey lieve emely en baruch,

Ik heb al je verhalen gelezen.
Mooi geschreven vrouwke, en wat een ervaring allemaal.
Ook voor baruch hoor!
En de laatste zin is heel mooi gezegd.
Wij wensen jullie een hele goede reis terug.

Dikke kus van ons allemaal

Eline

Hallo,

Wat een moie verhalen heb je allemaal op de ze blog gezet Emely! Fijn dat jullie het goed na je zin hebben gehad! Een goede reis nog verder....

Groetjes Eline

Judith Kooijman

Hoi Emely,

Wat een ervaring, heel bijzonder lijkt me!

Hopelijk hebben jullie een goede reis!

Vr. groet,
Judith Kooijman

Antoinette

Als het goed is zijn jullie nu weer thuis en hopelijk heb je weer een goeie reis gehad,we vonden je verhalen erg mooi maar zullen er zeker nog veel meer horen van onze meiden, ze zullen thuis ook wel blij zijn dat jullie er nu weer zijn,en wat het voor jullie een enorme ervaring geweest zijn ben trots op je hoor!!
Groetjes vanuit het duitse Leverkusen