Emely-en-Baruch.reismee.nl

Woensdag 30 mei

De koffers zijn gepakt!

De reis kan bijna beginnen...

Toch wil ik nog een opmerking maken... Niet zonder Godshulp zijn we weer zover gekomen!

2... analysers... ook zonder hulp van veel mensen zouden deze apparaten voorDr. Onkoba niet in de koffers zitten. Allemaal hartelijk dank!

In het bijzonder wil ik Lianne in het zonnetje zetten, zij is in veel opzichten mijn rechterhand en steun en toeverlaat ze doet ongelofelijk veel werk voor Kebene!

Dus Lianne bij deze... Hartelijk dank!!!

Reacties

Reacties

marije

veel plezier !!!
ik zal het volgen

Emely

Dat is gezellig Marije :)

Lianne

Nou Emely, ik krijg het helemaal warm van jouw zonnetje! Bedankt hoor! En je weet het hè, graag gedaan!!!

Elienne

Heel veel geluk,liefde en plezier op je reis. en hopen op een goede vlucht...wel een lange...God bles you
Geniet ervan!!
X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!