Emely-en-Baruch.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Emely

Reacties

Reacties

Carolien

Volgens mij is tie helemaal goed zo!!
xxx

Emely Geuze

Zeker weten, bedankt Carolien!!!! x

Carolien

Super! kunnen we het hier volgen, succes met de voorbereidingen!

Carolien K

zal mijn berichtjes effe met een K vergezellen!

emely-en-baruch

Goed idee Car K ;)

Cora

Wat leuk dat we zo mee kunnen reizen!!!!! gaan we zeker volgen :)

Liesbeth

Geweldig gedaan Emely! Natuurlijk ga ik je volgen!!

Dikke zoen XX

Rieke

Heerlijk dat we op de hoogte kunnen blijven van jullie belevenissen!

groeten xx

remco

ik hoop de jullie reis goed gaat en ik hoop

dat ze goed naar hun zin hebben met al

die spellen en ik ben jarloers op hun want ik

krijg niet zulke dingen thuis en hun wel

groetjes remco dag juf emely

Diane

het gaat nu echt opschieten spannend !!
Ik wens jullie een enorme fijne reis toe
echt heel benieuwd ,geef Peter en Somba een dikke kus van me
liefs Diane x

Emely

ga ik doen Diaan, ik denk wel meer dan 1 ;)
Dikke kuz Emely

Emely

Volgens mij LIEVE Remco kom jij helemaal niks te kort!!
Je gaat me wel volgen he in Afrika ...
Groetjes Juf Emely

marleen

leuk dat jij gaat

Tante Wies

Dag lieverd nog succes met de laatste loodjes,ik wens je een hele fijne reis liefs

Emely

Bedankt lieve Marleen, je volgt me wel he!!!
Dikke kuz Kimberly

Emely

Bedankt mn tante wies!!!
dikke pakkerd ook voor oompie!

Eline

Hallo lieve tante Eem:D,

leuk dat u dat heb gemaakt!!!!
Zal er vaak op kijken hoor:D

xxxhouvanuxxx Eline

Emely

Heej Lieve Eline,

Leuk dat jij er op kijkt en ... reageert!
Ik vond het zo super leuk dat jullie zo enthousiast naar mij toe kwamen bij de kerk ...... dat verwarmde mijn hart :)
Dikke kuz Tante Eem

remco

nog twee dagen en dan gaan jullie vertrekken

spannend

groetje remco dag emely

Emely Geuze

Hoi Remco,

Spannend he!
Alle tassen staan nu klaar in de hal, we hadden wel wat te veel, de minst belangrijke dingen hebben we er uit gehaald, maar de Bijbels en de spelletjes van de sloep zitten in een tas hoor!
dikke kus van Juf Emely

remco

zo daar zijn jullie dan gelukkig geen ongevallen
en hoe gaat het met Baruch heeft die het naar zijn zin
of niet ?
en hoe gaat he met u heeft u het naar u zin?
en zorg goed voor al die kinderen ja

groetjes remco

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!